
Kuriozity z natáčení - Silvestrovský speciál
24 videí Adventního kalendáře 2018 nám dalo pořádně zabrat! A protože je Silvestr, rozhodli jsme se vám ukázat, co vše se nám během natáčení podařilo.
24 videí Adventního kalendáře 2018 nám dalo pořádně zabrat! A protože je Silvestr, rozhodli jsme se vám ukázat, co vše se nám během natáčení podařilo.
Seriál Adventní kalendář je u konce! V posledním díle shrnujeme všechny důležité dopravní stavby, kterých bychom se měli podle dokumentu Ropidu v příštích 10 letech dočkat.
Ropid v rámci dokumentu řeší i přejmenování povrchových zastávek či stanic metra. Změny pečlivě vysvětluje orientací pro nemístní nebo zastaralými názvy.
Kam tramvaje a vlaky nedosáhnou, jezdí autobusy. Zvláštním případem je ale 125 po Jižní spojce, ke které by se měly přidat další dvě linky Blankou a novou částí Městského okruhu u Libně.
Plánované tratě Dvorce - Budějovická a Jižní Město - Michle - Želivského jsou tak obrovské projekty, že pravděpodobně změní linkové vedení v celé Praze.
Tramvaje do Středočeského kraje? Brzy by to mohlo být realitou, v podobě trati z Kobylis do Zdib. Včetně záchytných parkovišť a autobusového terminálu.
Tramvajová trať kolem Muzea se řeší již dlouho. V rámci dokumentu Ropidu se počítá s variantou přes Vrchlického sady a Hlavní nádraží.
Drobné prodloužení tramvajové trati z Barrandova do zastávek Holyně a Slivenec je poměrně zvláštní nápad. Nové zastávky totiž vůbec nebudou ve čtvrtích, podle kterých se jmenují.
Někteří z diváků si stěžovali, že se pořád věnujeme jen rozvoji tramvají... tak tady je vše o budoucnosti vlaků ;)
Téměř 60 autobusů za hodinu je dnes potřeba pro obsluhu celého sídliště Bohnice. Přitom by stačily dvě tramvajové tratě, a autobusy by skoro zmizely.
Jižní sídliště Prahy jsou dnes zahlceny automobilovou a autobusovou dopravou. Nová linka metra D z Pankráce na Písnici by to měla vyřešit.
Ještě před metrem D by mělo sídlišti Libuš pomoci prodloužení tramvajové trati z Modřan. Navíc kvůli nedostatku prostoru bude konečná jen úvratí.