Zdeněk Hřib, pražský primát
Největší hlava Prahy samotné, sám primát(or) Zdeněk Hřib, představuje revoluční technologickou novinku, která dovede pražskou dopravu do synergické dokonalosti. Finále Konference Metrolejbus!
Největší hlava Prahy samotné, sám primát(or) Zdeněk Hřib, představuje revoluční technologickou novinku, která dovede pražskou dopravu do synergické dokonalosti. Finále Konference Metrolejbus!
Největší hlava pražské dopravy, sám náměstek Adam Scheinherr, představuje revoluční technologickou novinku, která zkombinuje výhody trolejbusů s nadzemskou dopravou... Posuďte sami!
Raf se ponořil do efektivního a ekologického řešení obsluhy odlehlých oblastí, kam zatím jezdí pouze midibusy - pomocí nové technologie ale cestující ušetří přestup a příroda emise jako nic!
Konference METROLEJBUS! Přizvali jsme si nejlepší projektanty městské dopravy i vážené hosty z nejvyšších politických křesel. Honza se věnuje skvělému projektu snížení intervalů v metru a obsluze nových oblastí (resp. jedné oblasti) na západě Prahy.
Konference METROLEJBUS! Přizvali jsme si nejlepší projektanty městské dopravy i vážené hosty z nejvyšších politických křesel. Václav se věnuje skvělému projektu elektrifikace kopcové autobusové linky na Barrandov.
Zatímco většina projektů na trolejbusy okolo Prahy se setkává s úspěchem, obyvatelé Kostelce nad Labem, Veleně, Mratína a dalších obcí to vzali za své. Vy byste snad nechtěli troleje před vesnickým domem?
Podobné plány jako hlavní město Praha chystá i Středočeský kraj. Elektrifikace se tak dočkáme více než brzy a začátek by mohl být třeba na lince 375 z Letňan do Brandýsa.
Ani v bohaté pražské trolejbusové historii nebylo zvykem vést trolejbusovou linku v souběhu s tramvají... Přesto si v posledním historickém videu jednu takovou ukážeme.
Zrovna nedávno jsme rozebírali historii linky 52 a už za 4 roky by se v podobné trase mohla znovu objevit. Autobusy zde totiž dnes zdolávají jedny z největších stoupání v Praze.
Téměř přímá linka skrz areál letňanské Avie se už asi neobnoví. Jen ulici vedle ale už téměř brázdí kloubové trolejbusy linky 140 či 58.
Na Hanspaulský kopec už trolejbusy dříve jezdily, a během několika let by to mohlo být opět realitou. Kousek zde dokonce může být recyklován.
Snad nejstrmější trať, kterou po zrušení trolejbusů sotva dokázaly překonat nastupující autobusy... vedla na Malvazinky a Waltrovku.