Smíchovskému nádraží mizí nástupiště.
Pražské Smíchovské nádraží se mění k nepoznání. Provozní část nádraží již neexistuje a postupně mizí i nástupiště. Správa železnic zahájila další etapu rekonstrukce jednoho z největších nádraží v Praze.
Pražské Smíchovské nádraží se mění k nepoznání. Provozní část nádraží již neexistuje a postupně mizí i nástupiště. Správa železnic zahájila další etapu rekonstrukce jednoho z největších nádraží v Praze.
Ve třetím komentáři ze série se zaměříme na nejnovější formu pražské dopravy - Trolejbusy! Jedno ovšem novinkou není - trasy zavedených linek přesně kopírují staré autobusové linky prakticky beze změny.
Zatímco v Praze spouštíme megatrolejbusovou linku 59 a ve Středočeském kraji poptávkové mikrobusy, dálková železnice v podání linky RegioJetu do Berlína, ani vodní doprava v podání zdymadla u Dětského ostrova, úspěchy neslaví.
Poslední roky se rozmáhají trvalé úvraťové konečné - počty obousměrných vozů ovšem Praha tento vývoj vůbec nereflektuje.
Koalice SPOLU začala na svém Facebooku mluvit o možném zdražením jízdného. Zatím našlapuje velmi opatrně, nicméně již existují návrhy, které počítají se 100% zdražením. Přesné změny ale zatím nejsou známé.
Metrobus vás zve na filmovou premiéru roadtripu Po mostech od Prahy až do Budějovic, která proběhne ve čtvrtek 22.2. od 17:30 v pražském Divadle Kámen!
Novinky z plánované lanovky z Podbaby do Bohnic jsou oficiální. Do budoucna se ovšem posouváme pásmovým provozem vlaků mezi Prahou a Kolínem nebo spoluprací Českých drah a Liftaga.
V dalším dílu série o vizuálním smogu se Aslanex zaměřuje na pohyblivou reklamu. Ač se jí Praha dodnes úspěšně vyhýbala, časy se začínají pomalu měnit.
Trolejbus 58 spuštěn! Co na tom, že více než polovinu spojů obsluhují autobusy. Dále reportujeme z nové čínské vlakové jednotky u RegioJetu.
České dráhy letos zařadí do provozu nové vlaky. Jezdit budou v regionální i dálkové dopravě.
Odvolání účastníků soutěží okolo velkolepé stavby metra D nekončí. Kromě toho se díváme na krásný příklad státní drahoty na železnici a naopak pozitivní plán na rozvoj nákladní železnice.
Libeňský most slouží cestujícím od roku 1928, od té doby se výrazně neopravoval. Nyní je z důvodu havarijního stavu uzavřen. O opravách se přitom mluví již od povodní v roce 2002.