
Štěchovická
Kruhový objezd u stanice Strašnická je jako stvořený pro zastávku. Která tu ale není.
Kruhový objezd u stanice Strašnická je jako stvořený pro zastávku. Která tu ale není.
Dlouhá ulice s tramvajovou tratí, a na konci autobusová zastávka s nebezpečným přechodem. Zastávka se jmenuje Průmyslová.
Typická barrandovská zastávka není Geologická. Tato je z nich totiž asi nejmenší.
Dopravní uzel Černý Most slouží sídlišti, obchodnímu centru a hlavně dojíždějícím návštěvníkům. Ale je pro ně vůbec rozumně umístěn?
Na konečnou metra Černý Most navazuje obrovský autobusový terminál. Ať už sem cestující přijíždí z Prahy, nebo z venkova, rychle terminál zase opouští, zhrozeni tím, jak špatně vypadá.
Tramvajová zastávka Průběžná dříve vynikala svou velkou betonovou čekárnou se záchodem. A dnes vyniká pro změnu tím, že je hezká.
Autobusová zastávka Poliklinika Čumpelíkova byla docela nedávno umístěna na kraj zeleného sídliště. A chybí ji jen malinko zelené, přímo na jejím nástupišti.
Kousek od Zemědělské univerzity se nachází malinká zastávka K Horoměřičům, která má obsluhovat okolní domy, ale jak to je dooprady?
Znáte zastávku, která je víc v centru Prahy než Nerudova? Jasně, že znáte. Protože Nerudovu neznáte, protože ji nepotřebujete.
Autobusová zastávka Zálesí ukazuje, jak můžeme do centra čtvrti nacpat co nejvíce nástupišť. Pokud je to ovšem centrum.
Na kraji mezi Třeboradicemi a Čakovicemi se nachází dvě nástupiště zastávky Králova. Proč jsou tak daleko od sebe? A vadí to?
Tramvajová zastávka Dlouhá třída v úplném centru Prahy odpovídá tomu, že je v centru. Takže mnoho lidí a stísněné ulice, alespoň ta Vltava je malinko vidět.