
Ke Štěrkovně
Skoro nejjižnější čtvrti Lipence ještě donedávna chyběla dopravní obslužnost celé východní strmé části – to ovšem změnil příchod linky 242 a tří nových zastávek, z nichž jednu si v tomto videu představujeme.
Skoro nejjižnější čtvrti Lipence ještě donedávna chyběla dopravní obslužnost celé východní strmé části – to ovšem změnil příchod linky 242 a tří nových zastávek, z nichž jednu si v tomto videu představujeme.
Vytížená Českobrodská ulice je prakticky neznámá, ale přesto hostí řadu obytných i neobytných domů. Většinu z nich tak obsluhuje průměrně vytížená zastávka Kolonie.
Hodně periferní zastávka na severu Prahy slouží prakticky jen zaměstnancům Teplárny. Z různých historických důvodů má však vybavené nástupiště i neobvyklé uspořádání vjezdu.
Víte, co mají společného Karel Gott, Ondřej Sekora nebo Antonín Novotný? Je to místo jejich posledního odpočinku, Smíchovský hřbitov, v jehož stínu se nachází malebná, nedávno zřízená autobusová zastávka.
Malou městskou část v severozápadním cípu Prahy obsluhují autobusy na několika nástupištích zastávky Přední Kopanina. Co tyto nástupiště spojuje či nespojuje?
Autobus ve špičce každou minutu, a tři významná místa v okolí. To nabízí zastávka Čimický háj, kterou zatím obsluhují jen autobusy.
Malebnou vesnici na kraji Prahy s jednou zastávkou obsluhuje až překvapivě moc spojů na překvapivě moc nástupištích... Myshak představuje Recenzi zastávky Benice.
Typická zastávka v Horních Chabrech je umístěna na velké silnici, zatímco okolí je převážně klidné. Prunéřovská navíc využívá vyvýšeného chodníku tak, že je nástupiště dvoupodlažní.
Ač s podivem, městská část Vršovice skýtá jen dvě autobusové konečné. Jedné z nich se věnujeme v této recenzi.
Menší vlaková zastávka na severovýchodě Prahy skrývá dlouhou historii. Nejprve trať bez zastávky, poté výhybna, a dnes už jen malý přístřešek obklopený parky.
Smíchov nabízí kromě činžovních domů s intenzivní dopravou i klidnou oblast plnou vilek a úzkých strmých silnic, převážně jednosměrných. Jak v takovém místě pochodí autobusová zastávka?
Nejzajímavějším aspektem zastávky Observatoř Libuš je historie jejího vzniku. Dopravní podnik ji totiž na místě nechtěl postavit, protože sloužila jen observatoři. Zaměstnanci tak nástupiště postavili svépomocí.