
Skončí provoz Šukafonů?
První Expres roku 2021 přichází se změnami linkového vedení na severovýchodě Prahy a novými vozy - ať už pro lanovku, nebo na železnici.
První Expres roku 2021 přichází se změnami linkového vedení na severovýchodě Prahy a novými vozy - ať už pro lanovku, nebo na železnici.
Když vycházíme na Štědrý den, dopřejme si projížďku vánoční tramvají T3. Mezitím byla schválena tramvaj do Bohnic, odloženo zdražení jízdného nebo dokončen Opatov.
3 dny před Železničním novým rokem ukazujeme změny plánované na letošní rok i na roky budoucí... Dále integrujeme Berounsko a slavíme vánoční tramvaje.
Dnes především o plánech povedených či nepovedených: Modernizace Masarykova nádraží, bratislavské tramvaje nebo čakovická vlečka.
DPP sehnal nové 10metrové autobusy a nově shání tříčlánkové trolejbusy. Možná by měl začít shánět i obousměrné tramvaje, které se za 2 roky otočí v Holyni...
Dočkáme se v Praze 15m elektrického autobusu nebo tramvajové tratě z Pankráce na Budějovickou? Dnešní díl Expresu naznačuje, že jsme tomu o jeden krok blíže.
Praha není jen červenobílá... nově představený označník na Palackého náměstí je totiž černý. V pravidelném Expresu si ukazujeme také barevnou mapu autobusů nebo novou stanici metra.
Zatímco sledujeme napínavý sportovní zápas ohledně nátěru pražských vozidel, podíváme se na komplikace při stavbě tramvaje na Budějovickou nebo u ÚOHS.
Pomalu se blíží podzimní změny na železnici, začátek výstavby Metra D nebo nový 15metrový autobus od Solarisu.
Po srpnových krásných rozlučkách s tramvajemi T6A5 a autobusy Citybus přichází podzimní omezený provoz veřejné dopravy. Alespoň drobné změny k lepšímu nalezneme na Karlově náměstí nebo Libeňském mostě.
Po několika odkladech se PID opět rozšiřuje na Voticko a Rakovnicko. Mezitím vznikl návrh na nové barvy PIDových vozidel a v Ostravě začínají jezdit dvoupatrové autobusy.
Prázdninový díl Expresu, a přesto se doprava v Praze posouvá. Stejně jako zastávky na Smetanově nábřeží, nebo výstavba důležitých dopravních staveb.