Náš web využívá technologii Cookies, díky které vás můžeme sledovat a zničit vám život. Stejně jako každý web.

Udělit souhlas Více informací

Komentáře

Má smysl měnit čísla trolejbusům?

Má smysl měnit čísla trolejbusům?

Komentář před 6 týdny

Ve třetím komentáři ze série se zaměříme na nejnovější formu pražské dopravy - Trolejbusy! Jedno ovšem novinkou není - trasy zavedených linek přesně kopírují staré autobusové linky prakticky beze změny.

Tramvajová trať do Zdib nedopadne dobře

Tramvajová trať do Zdib nedopadne dobře

Komentář před 5 měsíci

Příměstské tramvaje mohou být funkční budoucností kapacitní a ekologické dopravy. Není tomu tak ale v případě projektu trati do Zdib, respektive ke Zdibským polím, která většině cestujících spíše uškodí.

Audiosmog a nesmyslná hlášení

Audiosmog a nesmyslná hlášení

Komentář před 10 měsíci

V sérii o vizuálním smogu odbočíme o jeden smysl dále. Je skutečně potřeba hlásit vše tak, jak jsme doteď zvyklí? Kdy to hraničí se zbytečností či reklamou?

Vizuální smog produkovaný systémem

Vizuální smog produkovaný systémem

Komentář před rokem

Reklama je v rámci diskuze o vizuálním smogu skloňovaná často, stejně jako jsme se jí my věnovali v minulém komentáři. O to přehlíženější je nicméně nespočet cedulí a bezvýznamných upozornění, které vytváří sám systém.

Jak zavřeli Turnovskou pokladnu

Jak zavřeli Turnovskou pokladnu

Komentář před rokem

Změny dopravců na železnici přináší i časté existenční problémy klasickým jízdenkovým pokladnám. Přitom se nabízí mnoho moderních způsobů, jak jízdné nabízet i bez nutné fyzické přítomnosti zaměstnance jednoho dopravce.

Celopolepy vozidel vs. vizuální smog

Celopolepy vozidel vs. vizuální smog

Komentář před rokem

Reklamy na vozidlech jako častý terč kritiky reklamy ve městě jsou na první pohled agresivní, ale když je rozebereme do hloubky, není těžké zjistit, že ostatní typy reklamy jsou na tom ještě hůře.

Jak v Praze fungují buspruhy?

Jak v Praze fungují buspruhy?

Komentář před rokem

Úzká hrdla tramvajové sítě jsme již probrali, ale autobusy na tom nejsou o nic lépe. Právě naopak je zdržuje okolní provoz čím dál častěji a buspruhy tomu pomáhají méně, než by bylo žádoucí.