Pět etap na Karlově náměstí
Omezení provozu umožnilo Dopravnímu podniku spustit a rychle provést sérii krátkých výluk na nejvytíženější křižovatce Karlovo náměstí. Během pěti etap byly rekonstruovány v podstatě všechny větve.
Omezení provozu umožnilo Dopravnímu podniku spustit a rychle provést sérii krátkých výluk na nejvytíženější křižovatce Karlovo náměstí. Během pěti etap byly rekonstruovány v podstatě všechny větve.
Originální způsoby obracení tramvají při výlukách potkáváme v posledních letech často. Stejně tak se stalo na krátkém úseku na Vysočanské, kde se na jedné straně objevil kaliforňan a na druhé originální vratný trojúhelník.
Díky první prázdninové tramvajové výluce jsme se mohli skoro měsíc svézt po jinak opuštěné trati Radlickou ulicí. Co dalšího nám výluka přinesla?
Ne všechny tramvajové výluky musí být stereotypní. Dnes sledujeme krásnou opravu trati, při které jezdí tramvaje obratištěm pozadu...
Palmovka-Bulovka. Do roku 2018 jeden z nejzaostalejších úseků tramvajové trati v Praze. O rok později je to jinak... A my se díváme, jak rekonstrukce proběhla.
Po opravě východní části Vinohradské ulice minulý rok následuje druhá část na západě okolo Italské a Vinohradské tržnice. Klikatou náhradní dopravu X11 a operativní rozšíření výluky až k Otakarově popisujeme v této reportáži.
První tramvajová výluka u Chotkových sadů se sice dotkla několika významných linek, ale nedotkla se vlastně žádných cestujících.
Znáte křižovatku Olšanské náměstí a víte, co tam chybí? Letošní výluka na Vinohradské to poměrně hezky ukázala.
Víte, jak se pokládá trávník na tramvajovém pásu? Podívali jsme se na to při této tramvajové výluce.
Není obvyklé opravovat tramvajovou trať v zimě. A ani není obvyklé opravovat trať na Malé Straně...