Van Hool zkrachoval
Konec výrobce vozidel, proslaveného zejména velkokapacitními autobusy, právě nastává. V Brně a Liberci na druhou stranu rozvíjí lanovky a v Praze rozvíjíme díry v plotě.
Konec výrobce vozidel, proslaveného zejména velkokapacitními autobusy, právě nastává. V Brně a Liberci na druhou stranu rozvíjí lanovky a v Praze rozvíjíme díry v plotě.
Ať už jde o cokoliv, tak 100leté výročí je vždy důvod k pořádné oslavě, totéž platí i o výročí 100 let od první komerční linky na košickém letišti. Podrobnosti z akce přináší Raf.
České dráhy představili médiím nový vlak, který nese obchodní označení ComfortJet, již v dubnu vyjede na vlaky z Prahy do Ostravy. V budoucnu bude jezdit například do Německa, Rakouska nebo Dánska.
Kombinací ČD, Polských drah i RegioJetu se Raf podíval po většině Polska. Ve vlogu navštíví Varšavu, Svinoústí, Štětín i Poznaň. Možná nakoukne i do sousedního východního státu...
Mediálně příliš nesledovaná stavba pokročila do fáze, kdy jsou vidět velké zárodky stanice i přilehlých estakád. Ne tak dobře se má Mánesův most, který mezitím jako další z Pražských získává nálepku havarijního stavu...
Budoucnost městské dopravy jsou jednoznačně auta. Proto přichází nový pořad MetroGear! V prvním díle společně zjistíme, jaké auto je do města nejlepší.
Organizátor ROPID připravil pro své cestující Velikonoční zastávku, která se ve středu 27.3. nacházela v prostoru tramvajové zastávky Hradčanská.
Letošní změna jízdních řádu možná nepřináší takové revoluce jako ty předchozí, ale zároveň předvádí plno unikátních novinek, které tu doposud nebyly. Kde vyjely nové vlaky? Kde nově České dráhy nahradil jiný dopravce? Kam vozí cestující vlajkové lodě ČD?
Tradiční tragikomickou rubriku o Metru D vám nemůžeme upřít. Z pozitivních zpráv ovšem také vyzdvihujeme tramvajovou trať do Komořan či linku RegioJetu na Ukrajinu.
Litovel, Bouzov, Olomouc, Kroměříž, Luhačovice... To vše se dá projet s kombinací vlaku a kola při vlogové vzpomínce na Fofrmanovu dovolenou!
Pražské Smíchovské nádraží se mění k nepoznání. Provozní část nádraží již neexistuje a postupně mizí i nástupiště. Správa železnic zahájila další etapu rekonstrukce jednoho z největších nádraží v Praze.
Ve třetím komentáři ze série se zaměříme na nejnovější formu pražské dopravy - Trolejbusy! Jedno ovšem novinkou není - trasy zavedených linek přesně kopírují staré autobusové linky prakticky beze změny.