
Zpožděná soutěž na linky S, policie na magistrátu a Barrandovský most
Další Expres vás zavede na silniční stavby v Praze, nový informační systém na vlakovém nádraží v Dolních Počernicích i zásah Policie ČR na magistrátu.
Další Expres vás zavede na silniční stavby v Praze, nový informační systém na vlakovém nádraží v Dolních Počernicích i zásah Policie ČR na magistrátu.
Tentokrát se v Expresu podíváme na nové zastávkové označníky ve Středočeském kraji, tramvajové tratě do Zdib a Malešic, nové nádraží v Bubenči nebo konec páté nejstarší aerolinky na světě. Chybět nebudou ani další témata.
Další Expres vás zavede do zákulisí výstavby metra D, ukáže nové hlavní vlakové nádraží v Mladé Boleslavi a představí novinky lanovky na Ještěd.
Okurková sezóna v Expresu nehrozí. Správa Železnic ukončuje dvě velké stavby. První je modernizace trati z Kladna do Ostrovce. Druhou pak oprava a zkapacitnění Branického mostu. Trolejbusová linka 52 má pak svého zhotovitele.
Trolejbusy budou jezdit na Strahov a jednotky Regiofox schváleny pro provoz. Nezapomeneme ani na problémy s autobusy Iveco Streetway, které pořídil Dopravní podnik hlavního města Prahy.
Praha 3 slaví první výtah na svém území. Jiná města tak úspěšná nejsou - v Jihlavě se rozhodli bez udání důvodu zrušit soutěž, ve které vyhrála turecká Bozankya.
Pražský dopravní podnik právě zařazuje další autobusy do provozu - úplně nové i nově opravené. Co se týče dlouhodobějších plánů, podíváme se tramvaj do Štěrbohol či vlaky na další rok.
Díl plný memorand a výzev. Ministerstvo řeší řidiče, SVOD Bohemia upozorňuje na úzká hrdla železnice. IREDO a IDOL naopak rozšiřují spolupráci.
V Praze se střetávají vlaky, v Hradci zapomínají účtovat lidem jízdenky a Cegelec ovládá Škoda a vytváří tím monopol na trhu elektrických autobusů.
Podle ministerstva dopravy výše pokuty již dávno neplní svou úlohu. Tu neplní podle Sdružení dopravních podniků ani ÚOHS, který uznává obstrukční a nesmyslné námitky a prodražuje dopravu...
Praze se záměr příliš nelíbí, tak Středočeský kraj testuje na Sedlčansku a Čáslavsku. Naopak se Praha 6 rozhodla vyrazit do boje proti Středočechům a omezovat automobilovou dopravu.
Konec výrobce vozidel, proslaveného zejména velkokapacitními autobusy, právě nastává. V Brně a Liberci na druhou stranu rozvíjí lanovky a v Praze rozvíjíme díry v plotě.