Tramvajový tendr v Praze
Soutěž na nové tramvaje pro Prahu překvapila: Nepřihlásili se totiž dva největší evropští dopravci.
Soutěž na nové tramvaje pro Prahu překvapila: Nepřihlásili se totiž dva největší evropští dopravci.
Koleje se rozrůstají v plánech i v realitě. V Praze otevíráme novou tramvajovou trať a v Liberci přemýšlí, kde zdvoukolejňovat a zrychlovat.
Kultura cestování na městská letiště se různí. Zatímco v Litvě úspěšně dodávají české trolejbusy, v Praze nasazujeme nejhorší dostupné autobusy.
Přichází první hádka bývalé koalice s koalicí současnou - a přitom se jedná o pouhý tramvajový zastávkový ostrůvek. Mezitím začíná další velká uzavírka Barrandovského mostu.
Praha pomalu začíná přecházet na nízkoemisní provoz, zatímco Ústí nad Labem se zatím drží nižší ceny. Dále v pravidelném Expresu rozebíráme železnici nebo sdílené koloběžky.
Minulý týden byl na výsledky soutěží v autobusové dopravě i na železnici více než štědrý. Podaří se Rafovi vyhnout tématu liberalizace alespoň ve dvou zprávách?
20 místo dnešních 14 korun nyní zaplatí cestující na nejkratších cestách. Naopak se mohou radovat cestující z Malé Strany, kde anketa ukázala, že si místní přejí zklidnění automobilové dopravy.
Čtrnáct zakoupených elektrobusů Škoda už oslavilo více než rok provozu. Jestli tomu ovšem lze říkat provoz...
Blíží se dlouho očekávané infrastrukturní změny! Smíchovské nádraží se dočkalo stavebního povolení. Co už, že to paralelně s výlukami na Železničním mostě i mostě Inteligence povede k paralýze železnice...
Železniční most nebude jen uzavřen pro nákladní dopravu, nýbrž brzy bude také omezena rychlost vlaků na 20 km/h... Mezitím se staví tramvajové tratě a zasypává autobusový terminál.
DPP spustil možnost nákupu jízdného kartou v městských autobusech. Ostatní dopravci čekají, stejně jako čekají další možnosti nákupu - automat totiž nabízí pouze 3 základní varianty jízdného.
První vlna zavádění nového hlasu PID dorazila do tramvají! V blízkých měsících se dočkáme i městských autobusů a následně pomalu i příměstských.