Podmínky Prahy 6
Říjen, měsíc, kdy Praha zažila největší tramvajový boom za posledních 20 let. Také zažívá rozvoj elektrobusů, vlaků či pítek na vodu.
Říjen, měsíc, kdy Praha zažila největší tramvajový boom za posledních 20 let. Také zažívá rozvoj elektrobusů, vlaků či pítek na vodu.
Na Slivenci záchytné parkoviště zatím nebylo realizováno a je otázka, zda se s ním bude vůbec do budoucna počítat. Přehodnocuje se navíc i potřebnost ostatních staveb tohoto druhu.
Slibem nezarmoutíš - tak by se daly nazvat novinky o dvou důležitých tramvajových tangentách, které mají být není podle plánu v provozu do roku 2034.
Železnice novými vozy přímo překypuje. Ve středních Čechách vyjíždí Pantery a RegioFoxy, zatímco mezi Plzní a Mostem posilují spoje.
Raf se vydal podporovat německou letní jízdenku, přičemž nám povypráví o nové pražské lávce, expresu do Polska či lanovce na Petřín.
Končí letitá železniční výluka na trati Praha - Brno. Na prázdniny ji ovšem vystřídá kompletní uzavírka trati na Kladno. A v rámci prázdninových výluk rozhodně nezůstane o samotě.
Soutěž na nové tramvaje pro Prahu překvapila: Nepřihlásili se totiž dva největší evropští dopravci.
Koleje se rozrůstají v plánech i v realitě. V Praze otevíráme novou tramvajovou trať a v Liberci přemýšlí, kde zdvoukolejňovat a zrychlovat.
Kultura cestování na městská letiště se různí. Zatímco v Litvě úspěšně dodávají české trolejbusy, v Praze nasazujeme nejhorší dostupné autobusy.
Přichází první hádka bývalé koalice s koalicí současnou - a přitom se jedná o pouhý tramvajový zastávkový ostrůvek. Mezitím začíná další velká uzavírka Barrandovského mostu.
Praha pomalu začíná přecházet na nízkoemisní provoz, zatímco Ústí nad Labem se zatím drží nižší ceny. Dále v pravidelném Expresu rozebíráme železnici nebo sdílené koloběžky.
Minulý týden byl na výsledky soutěží v autobusové dopravě i na železnici více než štědrý. Podaří se Rafovi vyhnout tématu liberalizace alespoň ve dvou zprávách?