Čím obdarovat diváka Metrobusu?
Máme tu prosinec, to znamená, že shánění dárků už je v plném proudu. Proto tu máme nějaký tipy pro vás:
Máme tu prosinec, to znamená, že shánění dárků už je v plném proudu. Proto tu máme nějaký tipy pro vás:
Vánoce již klepou na dveře a my se podíváme na to, jak bude v čase vánočním fungovat Metrobus. Fofrman se ptá, ti nejpovolanější odpovídají.
Dnešní Expres nás zavede k soutěžím na autobusové dopravce v PID, dočasno-trvale uzavřený Libeňský most, novým tramvajím v Plzni nebo na drahý Barrandovský most.
Trendem bezmotorové dopravy posledních let se stávají **školní ulice** - půlhodinová ranní omezení provozu aut před školami, aby se děti mohly dostat pohodlně a bezpečně až ke vchodu do budovy. Ing.ženýři se tomu podívají na vrub.
V dnešním vydaní se podíváme na objednávku nových autobusů Iveco Urbanway pro DPP, stavbu tramvajové tratě na Pankrác i Strahov a nové tramvaje pro Bratislavu.
V Hesensku zvažují zrušení smlouvy s Alstomem, v Dopravním podniku hlavního města Prahy došlo k rošádě, Opatov bude bez parkovacího domu a nouzová tlačítka v metru jsou výraznější.
Začátkem zaří proběhl již několikátý Regionální den PID, tentokrát v Hostivici, kde bylo k vidění spousta vlaků, autobusů a mnoho dalšího. Letos například i technika z letiště, o tom už ale v samotném videu.
Při žádné dopravní reformě kraje nezapomínají na jedno: Na NÍZKOPODLAŽNOST. Ale jako obvykle, i tento parametr má svá ale. Ing.ženýři se dnes podívají na tři příklady situací, kdy se nízkopodlažní vozy nemusí vyplatit. Nebo jsou přímo na škodu.
Železniční zastávka Praha-Kačerov prošla modernizací. Díky druhé koleji na Branickém mostě dojde také ke zvýšení kapacity tratě o 40 procent. Více se dozvíte z dnešní reportáže.
ČSA bude od soboty minulostí. Pátá nejstarší letecká společnost na světě ukončí po 101 letech svůj provoz. Poslední samostatný let se uskuteční v sobotu 26.10.2024 z Paříže. Podrobnější informace přinese naše reportáž.
Národní centrála proti organizovanému zločinu zasahovala v sídle DPP. Díky poptávkové dopravě se mění zákon a v Praze máme nové odjezdové tabule.
Největší ostuda historického centra? Snad by se tak dala označit minibusová linka 194, která nabízí horší kvalitu než žádná jiná. Jak na to reagují turisté a místní? Může za současnou situaci dopravce, či někdo jiný? A jak z toho ven?