Tramvajová trať do Zdib nedopadne dobře
Příměstské tramvaje mohou být funkční budoucností kapacitní a ekologické dopravy. Není tomu tak ale v případě projektu trati do Zdib, respektive ke Zdibským polím, která většině cestujících spíše uškodí.
Příměstské tramvaje mohou být funkční budoucností kapacitní a ekologické dopravy. Není tomu tak ale v případě projektu trati do Zdib, respektive ke Zdibským polím, která většině cestujících spíše uškodí.
Odborné reportáže ze světa hromadné dopravy v Praze a okolí. Jasné informace, rozhovory, fakta.
Moderní osvětlení, které vzhledově sedí k původnímu - to mimo jiné nabízí nově otevřená stanice metra Jiřího z Poděbrad. Dále zmiňujeme nové vlaky či projekt Čtyřmezí.
Berounsko, Křivoklátsko, Rakovnicko... Za celý den jsme projeli neskutečné množství malých krásných konečných i zapomenutých linek na naší sedmé Dobrodružné jízdě.
Regionální organizátor pražské integrované dopravy slaví 30 let od svého založení. Podívejte se jaké akce připravil pro veřejnost.
Nová tramvajová trať z Divoké Šárky na Dědinu je od neděle v provozu. Více se o cca 2,5 km dlouhém úseku dozvíte v reportáži.
Jen jedna zastávka celý rok scházela, aby Fofrman mohl dokončit svůj slib a projít kompletní tramvajovou trať na Slivenec. Nyní nastal ten správný čas.
Říjen, měsíc, kdy Praha zažila největší tramvajový boom za posledních 20 let. Také zažívá rozvoj elektrobusů, vlaků či pítek na vodu.
Zakryté i odkryté stavební jámy, odvolání a soudní procesy... Ač to zatím není provozně poznat, na pozadí výstavby metra D se toho nezměnilo málo. Dan se podívá do hloubky.
V Praze a Středočeském kraji letos došlo již k 62 střetům vlaku s osobou. Na vině je především nepozornost a nerespektování drážní dopravy. Podrobnosti v naší další reportáži.
26 víkendových výluk metra a velice nezvyklé řešení náhradní dopravy, do kterého se Aslanex opřel.
Na Slivenci záchytné parkoviště zatím nebylo realizováno a je otázka, zda se s ním bude vůbec do budoucna počítat. Přehodnocuje se navíc i potřebnost ostatních staveb tohoto druhu.