
Pahýly na Slivenec a Libuš
Drobná prodloužení tramvají, oboje ve výstavbě, z nichž jedno vede skoro do pole, zatímco druhé do velké panelákové zástavby. Jak se za poslední roky změnila?
Drobná prodloužení tramvají, oboje ve výstavbě, z nichž jedno vede skoro do pole, zatímco druhé do velké panelákové zástavby. Jak se za poslední roky změnila?
Změn v nočních tramvajových linkách nalezneme pramálo, vlastně jen zavedení posilové linky 90 a související změny na linkách ostatních. Nechybí noční dopravě větší koncepce?
Pamatujete na poslední dlouhodobé uzavření stanice metra? Od půlky ledna si ho na lince A připomenete.
Projekt malých elektrických vlakových linek, které zpříjemní cestování po Praze, je na první pohled krásný. Jeho připravenost a nedořešené problémy zejména s nákladní dopravou už nikoliv.
Nová tramvajová trať nad magistrálou zpříjemní cestování do celé čtvrti. Dále by mohla třeba zpřístupnit přestup na železnici u Teplárny Michle... s čímž se ale nepočítá.
Jeden z projektů, který od minulého dokumentu nezmizel, ale ani nedostál výraznému posunu. Tramvaj do Zdib přitom může ohrozit komfort pro velkou část dojíždějících a v současném trasování ani nemusí nikomu pomoci...
Pamatujete na krizi u Libeňského mostu, kdy nebylo jisté, zda Holešovice nezůstanou téměř odříznuty od pravého břehu Vltavy? Pomoci řešit tuto mezeru by brzy mohl i Rohanský most.
Zatímco Dvorecký most, první úsek plánovaných tramvajových tratí na jihu Prahy, už je ve výstavbě, ostatní plány z dokumentů téměř vymizely a nejen Praha 4 se tak bude muset ještě dlouho opírat výhradně o autobusy.
Rekonstrukce železniční trati Praha - Lysá nad Labem přináší zvýšení rychlosti i komfortu cestování a součástí je i obnova nácestných zastávek a výstavba jedné nové. Jenže, kde to vázne?
Ještě před pár lety se o ní vůbec jako o blízkém plánu nemluvilo, zatímco teď trať na Václavském náměstí pomalu předbíhá trať u Hlavního nádraží. V dnešním dílu se nicméně podíváme na obě.
V minulém dokumentu byla k nalezení jediná trolejbusová trať, zatímco teď jich městští inženýři plánují na 20. Kam všude trolejbusy pojedou?
Dvě paralelní tramvajové tratě, z nichž jedna je v plánech již dlouho bez velkého posunu, zatímco druhá se objevila teprve nedávno a má velkou šanci spolu s rozvojem území vzniknout.